Tuesday, December 1, 2009

What a whiner

Dukra: atspek kokia detale paemiau
Mama: nekelk to zemelapio - iskris viskas
Dukra: nu atspek
Mama: as nezinau
Dukra: oi, viskas iskrito
Mama: as juk sakiau, kad iskris
Dukra: as dabar pykstu ant visu
Mama: kodel ant visu
Dukra: nes jus man nieko nepaaiskinot
Dukra: tada as tik ant taves pykstu
Mama: kodel? as juk sakiau, kad iskris
Dukra: bet nesakei, kad padeti ant stalo atgal reikia
Mama: as maniau turi siek tiek proto ir pati sugalvosi
Dukra: as negalvoju
Mama: isvis negalvoji?
Dukra: niekada negalvoju kai tu esi, galvoju kai taves nera
Mama: ka cia nusisneki?
Dukra: as pykstu ir pykstu ant taves, ir esu pikta ir susiraukus esu
Mama: nu ir buk
Dukra: paziurek i mano veida, kokia susiraukus
Mama: nejuokink
Dukra: tai tu man paaiskink viska ir as nebusiu tada tokia susiraukus
Mama: ka paaiskinti
Dukra: paaiskink ka man reikejo daryti, kad nenukristu tas zemelapis
Mama: reikejo ant stalo padeti
Dukra: dabar ant taves jau maziau pykstu

No comments: